Wycieczka do Wrocławia

W dniach 13-14 maja br KAMRATKI zorganizowały dwudniową wycieczkę do Wrocławia i okolic. W pierwszym dniu zwiedzania grupa podziwiała Panoramę Racławicką, następnie Ogród Japoński i Hydropolis. Obowiązkowo spacer po zabytkowej części miasta(Ostrów Tumski, Wyspa Piasek, Uniwersytet Wrocławski itd.) oraz szukanie wrocławskich krasnoludków. W godzinach popołudniowych Sky Tower- panorama Wrocławia z najwyższego biurowca w Polsce. Wieczorem pożegnaliśmy Wrocław i w Górach Sowich zakwaterowaliśmy się na nocleg. W niedzielę rano pojechaliśmy zwiedzać Zamek Książ w Wałbrzychu następnie udaliśmy się do Świdnicy do Kościoła Pokoju, który jest zabytkiem na Liście Światowego Dziedzictwa UNESCO. Ostatnim punktem zwiedzania było ciekawe Muzeum Gospodarstwa Domowego w Ziębicach. Ponad programowo zatrzymaliśmy się w Nysie by zobaczyć Bazylikę św. Jakuba i św. Agnieszki i napić się dobrej kawy na płycie Rynku. Przy pięknej pogodzie dwa dni udanej wycieczki minęły wyjątkowo szybko.